142+مکالمه ی من و خاله

دیشب تا ساعت 12 داشتم با خاله جونم حرف میزدم

من : یه موقع زنگ نزنی ببینی داعش مارو کُشت یا نه

خاله : دیـــوونه من مطمئن بودم شما خوب بودید

با هم حرف زدیم و ازهمه چی گفتیم

خاله : خوب شد زنگ زدی خیلی دلم گرفته بود

من : چرا ؟؟؟

خاله :چون همش فکرای بد میاد سراغم و ب همه چی فکر میکنم

من :بیخیال لذت ببر از زندگی ز( زندگی دو روزه ) ببین کی داره بهش از این حرفا میزنه

دوباره من : بشین انیمیشن ببین (زوتوپیا ، زندگی خصوصی حیوانات خانگی و آواز )

خاله : باشه برام بفرستشون تا ببینم

بعد گفتم میتونی فیلم هم ببین مثل : cinderella 2015 ،  beauty and the beast ، before I fall

با زیر نویس ببین تا قشنگ بفهمی دوباره گفت برام بفرستشون

من : باشه

داره آهنگ عاشقم کرده از بهنام بانی گوش میده، میگه این ُ و شنیدی

میگم خیلی وقته این خیلی قدیمیه میگه من تازه گوش دادم بهش میگم خیلی قشنگه

آهنگ بعدی آهنگ ِ عاشقانه از فرزاد ِ فرزین ِ

من :من عاشق این آهنگم میگه خیلی قشنگه

بعد خاله م میگه عاشقانه 10 ش هم اومد بشین ببین من باشه میرم بعد میبینم

امروز تو مدرسه شون جشن داشتن ی لباس ِ سفید خوشگل خریده

میپوشه و نظرشو بهم میگه منم میگم خیلی قشنگه با ی کت روش میخواد بپوشه

منم میگم بهت خیلی میاد

خوشحال میشه بهم میگه فیلمهای ِ این زن حقش را میخواهد و آنچه مردان درباره ی زنان نمیدانند و ببین

من باشه ( بعدا میرم میبینم که آنجه مردان و قبلا دیده بودم فقط اسمشو یادم نبود

بهش میگم اینروزا چیکار میکنم و اونم میگه

بعد از یک ساعت مکالمه مون تموم میشه  خب کار داشتم وگرنه قطع نمیکردم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.