106+optemetrist


امروز  رفتم دکتر یکم دیر بیدار شدم ودیر رسیدم دکتر و اپتومتریست معاینه م کردن و گفتن که چشمام

هرو کدوم یه شماره ضعیف تر شده یعنی انگار دنیا رو رو سرم خراب کردن، خسته شدم آخه بینایی چشمم

هی داره ضعیف تر میشه و من نمیدونم چرا ، و بهم گفت که چشمام تنبلی نداره و بعدم گفت که باید عینک

آفتابی مخصوص بزنم و لنز هم نذارم ، و بعد از سی سالگی میتونم عمل جراحی کنم ،من خب دوس داشتم عمل

کنم ولی دیدم اینجوری میگه فعلا پشیمون شدم تا سی سالگی ب بعد

و رفتم عینک آفتابی دیدم با شماره چشم من که شماره چشم مخصوص میشه گفت 600 در میاد

و یدونه دیگه هم دیدم گفت 400 در میاد

حالا ببینم چجوریه من تازه 6 ماه میشه فریم عینکمو عوض کردم ولی اصلا خوب نیست این فریم وهمش ردش

رو بینی م میمونه و شاید فرممو عوض کنم

اپتومتریست گفتش که من توصیه نمیکنم یهو شماره چشماتو اینقد بالا ببریم چ.م اذیت میشی و یکیشو 75

اضافه کرد ویکیشو نیم

بعد م ی سر رفتم بازار مانتو دیدم و رفتم انقلاب ی کتاب خریدم برا دانشگا و کلی دنبالش کشتم تا پیدا شد

بعدم رفتم آموزشگا و ساعت هفت ونیم اومدم خونه

105+farzad farzin


فردا ساعت 10 و نیم وقت دکتر دارم باید برم ولی تو بد موقعیتی هستم که همه چی در هم برهمه

از یطرف دیگه مدیر آموزشگاه جدید که دوستمه میخوان برن اردو تنگه واشی منم گفتم باشه ولی نمیدونم چرا

گفتم من نباید برم چون خیلی کار دارم ولی گفتم که آره،یعنی باید برم!

بعضی وقتا فکر میکنم این همه درس خوندم این همه کار کردم آخر چیشد ! ولی بازم میگم عیبی نداره

تو آخر هفته فیلم عاشقانه رو دیدم  تا قسمت 7 و فیلم لاک قرمز

عاشقانه که قشنگه و من خیلی دوسش دارم ، همه این آهنگار و تو فلشم دارم وهمیشه تو ماشین گوش میدم

و نمیدونستم برا سریال عاشقانه س ،من عاشق این آهنگای فرزاد فرزین م خیلی قشنگن

من نمیدونستم واسه سریال عاشقانه س جمعه فهمیدم

وای که من عاشق این آهنگم

وقتی یاد تو میافتم بایدم تو هر نفس بغضم بگیرم

من فراموشی بگیرم اون همه خاطره رو یادم نمیره

نمیره

همه جا با توام عشقم همه جا کنارمی واسه همیشه

هر جای دنیا که باشیم ما که حسمون بهم عوض نمیشه

نمیشه

میدونم دوست دارم هر جا باشی حتی از من جداشی

بازم بغضت تو صدامه و عشقت تنها تکیه گامه

دوست دارم آرزومی هر جا میرم روبرومی

حسم با تو عاشقانه س این یه نشونه س

من تو زندگیم ندارم واسه درد نبودن تو کم نیست

اره زنده موندم اما زندگی کردنم دست خودم نیست

شاید از خودت بپرسی عشق دیوونه ت چرا آدم نمیشه

چرا بعد این همه سال حتی یک شب به تو حسم کم نمیشه

نمیشه

آخه دوست دارم هر جا باشی حتی از من جداشی

بازم بغضت تو صدامه و عشقت تنها تکیه گامه

دوست دارم آرزومی هر جا میرم روبرومی

حسم با تو عاشقانه س این یه نشونه س

 

 

 

تا دو شب جمعه داشتم عاشقانه میدیدم و حتی با این آهنگ اشکم در اومد

104+my lovely aunt


امشب نزدیک دو ساعت با خاله م حرف زدم خاله ای که ازش خیلی دورم ولی خوشحالم که با حرفام میتونم

امیدوارش کنم ، چند شب پیش باهاش حرف زدم و بهش گفتم قدر موقعیتتو بدون خیلیا آرزو دارن تو موقعیت

تو باشن پس ناشکری نکن و امدیوارانه ادامه بده بهش گفتم حتما دانشگاه برو و درستو ادامه بده تا ی شغل

خوب تو آینده داشته باشی نه شغلی کهدر شانت نباشه اونم همش میگفت من ادامه نمیدم بهش گفتم

باید ادامه بدی و درس بخونی اشتباه نکن ،ولی وقتی امشب باهاش حرف زدم و بهم گفت میدونی تصمیم

چی و گرفتم ؟ گفتم جی ؟گفت اینکه تغییر کنم و پیشرفت کنم گفتم آفرین من واقعا بهت افتخار میکنم

که این تصمیم و گرفتی خودشم گفت من همش ب حرفات میخندیدم وقتی از آؤزوهات میگفتی ولی

الان میدونم که چکار کنم حتما درس میخونم ودانشگاه میرم بهش گفتم من کتاب زیاد میخونم توام بخون

گفت برو بابا حوصله داری  نمیدونم اینارو کی میخواد یاد بگیره که باید زیاد کتاب بخونه

بهش گفتم من خاطراتمو مینویسم گفت من اینو حال ندارم ،میدونم ی روزی همین کارای منو انجام میده

و من و خوشحال میکنه بهش گفته بودم از موقعیتت خوب استفاده کن

بهم میگه برو سوئدی یاد بگیر باهم حرف بزنیم منم گفتم بدرد من نمیخوره

نمیدونم شایدم بخاطرش رفتم و یاد گرفتم فعلا نمیدونم چیزی

102+the last thursday

امروز آخرین پنجشنبه ای بود که رفتیم دانشگاه و دوستم کتابو برام آورده بود کتابی که خودش ترجمه کرده بوده

امروز سر کلاس اقتصادی همش استاد اسم منو میگفت منم چون نوشته بوده جواب میدادم و اینکه ساعت

1 حرکت کردم به سمت خونه و اومدم خونه ناهار خوردم و بعدم آماده شدم ورفتم

امروز ناخونای پامو لاک صورتی زدم و مانتو کرم و صندل کرممو پوشیده بودم

دوتا کلاس و ساب رفتم و در کل روز خوبی

شاگردام میگن از ما هم تو خاطراتتون مینویسی؟ معلومه که مینویسم راحیل جون و نسیم جون

همیشه بیادتون هستم نمیدونم روزی که من اینجارو دوباره میخونم شما کجایین چیکار میکنین

ولی امیدوارم که همیسه خوش باشید

101+story

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.