19

یشب ساعت 10 از مدیر آموزشگا پیام اومد که امروز آموزشگا تعطیله زیاد خوشحال نشدم چون من فکر میکردم آموزشگاه بازه و هیچ برنامه ای برای امروز نریختم .....امروزم گفتم برم بیرون خرید و لی باز گفتم نه پولامو خرج نکنم و بزارم تا ماه بعد که بتونم گوشیمو عوض کنم خلاصه اینکه کلی کلنجار رفتم ولی هنوزم خونه م و جایی نرفتم زنگ زدم به شرکت اینترنت و گفتم وای فایم هک شده اه اینترنت ندارم اعصابم خورده .....

نی نی خاله صدیقه بدنیا اومده دیروز یعنی 10 آذر 1395 ای جاااانم بالاخره راحت شد و نی نی ش ب این دنیا پا گذاشت اسمش فک کنم علی گذاشته باشه نت ندارم که باهاش حرف بزنم ولی خب این روزا اصلا حوصله حرف زدن با کسی رو ندارم خیلی اعصابم خورده ترجیح میدم با کسی حرف نزنم

ای بابا تازه یادم افتاد که برای شنبه باید فیلم و ترجمه کنم حالا من ندارمش چکار کنم ؟؟؟

اه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.