105+farzad farzin


فردا ساعت 10 و نیم وقت دکتر دارم باید برم ولی تو بد موقعیتی هستم که همه چی در هم برهمه

از یطرف دیگه مدیر آموزشگاه جدید که دوستمه میخوان برن اردو تنگه واشی منم گفتم باشه ولی نمیدونم چرا

گفتم من نباید برم چون خیلی کار دارم ولی گفتم که آره،یعنی باید برم!

بعضی وقتا فکر میکنم این همه درس خوندم این همه کار کردم آخر چیشد ! ولی بازم میگم عیبی نداره

تو آخر هفته فیلم عاشقانه رو دیدم  تا قسمت 7 و فیلم لاک قرمز

عاشقانه که قشنگه و من خیلی دوسش دارم ، همه این آهنگار و تو فلشم دارم وهمیشه تو ماشین گوش میدم

و نمیدونستم برا سریال عاشقانه س ،من عاشق این آهنگای فرزاد فرزین م خیلی قشنگن

من نمیدونستم واسه سریال عاشقانه س جمعه فهمیدم

وای که من عاشق این آهنگم

وقتی یاد تو میافتم بایدم تو هر نفس بغضم بگیرم

من فراموشی بگیرم اون همه خاطره رو یادم نمیره

نمیره

همه جا با توام عشقم همه جا کنارمی واسه همیشه

هر جای دنیا که باشیم ما که حسمون بهم عوض نمیشه

نمیشه

میدونم دوست دارم هر جا باشی حتی از من جداشی

بازم بغضت تو صدامه و عشقت تنها تکیه گامه

دوست دارم آرزومی هر جا میرم روبرومی

حسم با تو عاشقانه س این یه نشونه س

من تو زندگیم ندارم واسه درد نبودن تو کم نیست

اره زنده موندم اما زندگی کردنم دست خودم نیست

شاید از خودت بپرسی عشق دیوونه ت چرا آدم نمیشه

چرا بعد این همه سال حتی یک شب به تو حسم کم نمیشه

نمیشه

آخه دوست دارم هر جا باشی حتی از من جداشی

بازم بغضت تو صدامه و عشقت تنها تکیه گامه

دوست دارم آرزومی هر جا میرم روبرومی

حسم با تو عاشقانه س این یه نشونه س

 

 

 

تا دو شب جمعه داشتم عاشقانه میدیدم و حتی با این آهنگ اشکم در اومد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.