106+optemetrist


امروز  رفتم دکتر یکم دیر بیدار شدم ودیر رسیدم دکتر و اپتومتریست معاینه م کردن و گفتن که چشمام

هرو کدوم یه شماره ضعیف تر شده یعنی انگار دنیا رو رو سرم خراب کردن، خسته شدم آخه بینایی چشمم

هی داره ضعیف تر میشه و من نمیدونم چرا ، و بهم گفت که چشمام تنبلی نداره و بعدم گفت که باید عینک

آفتابی مخصوص بزنم و لنز هم نذارم ، و بعد از سی سالگی میتونم عمل جراحی کنم ،من خب دوس داشتم عمل

کنم ولی دیدم اینجوری میگه فعلا پشیمون شدم تا سی سالگی ب بعد

و رفتم عینک آفتابی دیدم با شماره چشم من که شماره چشم مخصوص میشه گفت 600 در میاد

و یدونه دیگه هم دیدم گفت 400 در میاد

حالا ببینم چجوریه من تازه 6 ماه میشه فریم عینکمو عوض کردم ولی اصلا خوب نیست این فریم وهمش ردش

رو بینی م میمونه و شاید فرممو عوض کنم

اپتومتریست گفتش که من توصیه نمیکنم یهو شماره چشماتو اینقد بالا ببریم چ.م اذیت میشی و یکیشو 75

اضافه کرد ویکیشو نیم

بعد م ی سر رفتم بازار مانتو دیدم و رفتم انقلاب ی کتاب خریدم برا دانشگا و کلی دنبالش کشتم تا پیدا شد

بعدم رفتم آموزشگا و ساعت هفت ونیم اومدم خونه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.