125+hello

عاشق آهنگ HELLO  ادل هستم و خیلی خیلی دوسش دارم

بعدازظهر یکم خوابیدم بعد از اینکه ناهار خوردم و بعدم بیدار شدم یکم اخبار دیدم و بعدش اومدم اتاق و تمیز کردم

و خیلی طول کشید بعدم کشوها رو تمیز کردم و بعدم یکمی از ماه عسل و دیدم

بنظرم اصلا خوب نبود پدر بعد از مدت ها اومده و باید ببخشنش و اون جاش بد بود که دخترش گفت بابام باید

من و ببخشه یعنی چی ! پدر شمارو تنها گذشت بخاطر اینه فقیر بودن ولی خب چرا رفت با یکی دیکه ازدواج کرد

حالا که بچه هاش موفق شدن اومده و میگه که من و ببخشن

اصلا نباید همچین آدمی رو ببخشن

بعد افطار هم نماز خوندم و دوباره جزء هفت قران و خوندم

قبل از افطار هم با خاله  صدیقه م حرف زدم و اینکه همون لحظه علی رو هم میدیدم علی کوچولوی ناز الان

شیش ماهه س ولی خب خیلی نازه من که از همین راه دور عاشقش شدم و دوسش دارم

از اونجا برام تعریف کرد و گفت از این ب بعد من سحرا زنگ میزنم بیدار شید چون اون موقع که شما سحری بیدار

میشید ما تازه میخوابیم

الان هم میخوام برم ی سوال طرح کنم برا امتحان فردا

و اینه باید ی غذایی چیزی درست کنم برای سحر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.