138+اگه ی روزی پولدار بشم

اگه ی روزی پولدار بشم حتما ب آدمای فقیر کمک میکنم حتما ب بچه هایی که سرپرست ندارن کمک میکنم تا

بتونن تحصیل کنن وبرن دانشگاه

امروز تو  یکی از شبکه ها ی خانواده فقیر و نشون میداد که یکی از بچه هاش سالم نبود و آرزو داشت بره مدرسه

من خیلی ناراحت شدم چرا آخه کسی که فقر و داره تجربه میکنه باید این همه بچه داشته باشه و آخرم نتونه از

پسش بر بیاد ، بچه های زیاد داشتن خوبه ولی در صورتی که بتونی از پس مخارجشون بر بیای

یادمه قبلنا دوس داشتم ی دونه بچه داشته باشم اونم ی پــــسر ، الانم همین و دوس دارم

آدم وقتی میتونه همه ی امکانات و برای ی دونه بچه ش فراهم کنه نیازی به دومی نیست

در هر صورت آدم تنها میمونه تو دوران پیری و بچه هم بدردش نمیخوره پس همین یدونه کفایت میکنه

میشناسم خیلیآرو ک بچه هاشون تنهاشون گذاشتن رفتن ، نه اینکه تنها یعنی اینکه رفتن کشورهای دیگه

و نتونستن پیش مادر پدرشون بمونن وبا بچه هاشون تصمیم گرفتن برن برای همینه که من بچه ی زیاد دوس

ندارم

این یکی از آرزو هامه که اگ پولدار بشم و وضع مالیم خوب باشه ب فقیرا کمک کنم یا ی موسسه خیریه بزنم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.